۸۶۸۰۳۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران ـ ساوه

رئیس پلیس‌راه غرب استان تهران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران ـ ساوه و محور تهران به شهریار گفت: رانندگان محترم با توجه به افزایش سرعت باد، کاهش میزان دید افقی و بارش باران دقت کامل را در تمامی جاده‌ها و محورهای غرب استان لحاظ کنند.

خبرگزاری فارس: سرهنگ قباد قیطاسی رئیس پلیس‌راه ویژه غرب استان تهران‌ در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی غرب استان تهران اظهار داشت: هم‌اکنون در آزادراه تهران به ساوه شمال به جنوب و محور تهران به شهریار شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم و تردد انواع وسایل نقلیه به‌صورت پرحجم و روان در جریان است.

وی گفت: در آزادراه تهران ـ قم شاهد ترافیک روان هستیم و در سایر محورهای مواصلاتی غرب تهران نیز عبور و مرور وسایل نقلیه روان و عادی است.

رئیس پلیس‌راه غرب استان تهران با اشاره به افزایش گردوخاک و وزش باد بیان داشت: در محورهای تهران ـ شهریار و تهران ـ ساوه شاهد گردوخاک شدید هستیم و با توجه به بارش باران لغزندگی سطح معابر در آزادراه تهران ـ ساوه وجود دارد.

قیاسی افزود: در محورهای مختلف مواصلاتی ازجمله تهران ـ شهریار و تهران ـ قم غرب تهران با وزش باد و گردوخاک شدید روبه‌رو هستیم که با توجه به وضعیت هوا و کاهش سطح دید افقی، رانندگان محترم می‌بایست با دقت هر چه بیشتر در جاده‌ها تردد کنند و فاصله مطمئنه را با خودرو جلویی رعایت کنند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس‌راه ویژه غرب استان تهران با آمادگی صددرصدی و به‌صورت شبانه‌روزی در سطح محورها حاضر هستند، خاطرنشان کرد: رانندگان از عجله و شتاب، سبقت، سرعت و انجام هرگونه حرکات مارپیچ و تخلفات حادثه‌ساز خودداری کنند و رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروی جلویی را همواره در نظر داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج