۹۹۷۷۷
۲ نظر
۵۲۷۲۸
۲ نظر
۵۲۷۲۸
پ

محتوای حمایت‌شده

ویژگی‌های بیمارستان دامپزشکی و خدمات آن

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در رابطه با نگهداری از حیوانات خانگی مطرح می‌شود انتخاب بیمارستان دامپزشکی مناسب و قابل‌اعتماد است. به همین دلیل هم در این مطلب همراه شما هستیم تا به بررسی ویژگی‌های یک بیمارستان دامپزشکی در تهران بپردازیم.

برترین‌ها: انتخاب و پذیرش مسئولیت به سرپرستی گرفتن حیوانات خانگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نمی‌توان به همین راحتی‌ها از کنار آن گذشت. به همین دلیل هم پیش از هر چیز باید تمامی جوانب را سنجیده و شرایط مناسب و ایده آلی را برای نگهداری از حیوانات خانگی آماده کرد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که در رابطه با نگهداری از حیوانات خانگی مطرح می‌شود انتخاب بیمارستان دامپزشکی مناسب و بهترین دامپزشکی است. به همین دلیل هم در این مطلب همراه شما هستیم تا به بررسی ویژگی‌های بهترین دامپزشکی تهران بپردازیم.

ویژگی‌های بیمارستان دامپزشکی و خدمات آن

ویژگی‌های بیمارستان دامپزشکی و خدمات آن

جهت مشاوره و رزرو وقت با بیمارستان دامپزشکی درین همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۱۳۰۵۳۹

۰۹۳۸۱۲۴۳۲۶۶

بیمارستان دامپزشکی

امروزه افراد بسیار زیادی در منازل خود از حیوانات خانگی نگهداری می کنند و آن ها را عضوی مهم از خانواده خود می دانند. و وضعیت سلامت حیوانات برای آن ها بسیار مهم و حائز اهمیت است به همین دلیل باید به صورت مداوم توسط یک دامپزشک Veterinarian مجرب معاینه شوند تا در صورت مشاهده مشکل در سلامت آن ها، اقدامات لازم برای درمان انجام شود. بیمارستان دامپزشکی یک مرکز درمانی مجهز با کادر مجرب و متخصص است که می تواند تمامی خدمات مربوط به سلامت حیوانات را برای مراجعه کنندگان ارائه دهد و ویژگی های بیمارستان دامپزشکی را در ادامه می بینیم.

بررسی ویژگی‌های بیمارستان دامپزشکی

طبیعتاً هر حیوان خانگی باید به صورت ماهانه تحت کنترل و چک آپ کامل قرار بگیرد. به همین دلیل نیز مراجعه به بهترین کلینیک دامپزشکی  صرفاً در ابتلا به بیماری حیوانات خاصی محدود نمی‌شود. به همین دلیل هم شناخت و انتخاب یک بیمارستان دامپزشکی خوب مسئله مهمی است که نباید به همین سادگی‌ها از کنار آن گذشت. طبیعی است که حتی سالم‌ترین حیوانات خانگی نیز باید مدام مورد بررسی و کنترل قرار بگیرند تا بتوانید از بابت سلامت و تندرستی آن‌ها اطمینان خاطر حاصل کنید.

در نتیجه بهتر است که در وهله اول با بررسی و تحقیقی همه‌جانبه و کامل به انتخاب  بهترین بیمارستان دامپزشکی بپردازید. توصیه‌ای که برایتان داریم آن است که در این کار از تجربیات سایر افراد نیز استفاده کنید. طبیعی است که تجربیات افراد مختلف می‌تواند برای شما متفاوت‌تر باشد، اما بهره‌گیری از آن‌ها می‌تواند در انتخاب هوشمندانه‌تر و درست‌تر بهترین دامپزشکی تهران  به کمک شما بیاید. در کنار آن نیز توجه به برخی از موارد و در نظر گرفتن فاکتور‌هایی مشخص در رابطه با انتخاب بیمارستان دامپزشکی در تهران نیز می‌تواند انتخاب شما را درست‌تر و کامل‌تر نماید. به همین دلیل نیز در ادامه شما را با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و معیار‌های بهترین درمانگاه دامپزشکی خوب آشنا می‌کنیم.

ویژگی‌های بیمارستان دامپزشکی و خدمات آن

 رعایت نکات بهداشتی در فضای بیمارستان دامپزشکی 

یکی از مواردی که بیمارستان های دامپزشکی خوب را از دیگر بیمارستان های حیوانات بیمارستان های دیگر جدا میکند تمیز بودن محیط و رعایت بهداشتی بودن آن است، مطمئنا کلینیکی که ظوابط بهداشتی را رعایت نمیکند سلامت حیوانات داخل بیمارستان را به خطر انداخته و می تواند عامل سرایت بسیاری از بیماری ها باشد.

 داشتن دامپزشک متخصص برای هر گروه از حیوانات  

از مواردی که می توان برای یک بیمارستان دامپزشکی خوب اشاره کرد، داشتن متخصص مجرب برای هر گروه از حیوانات است. برای مثال، دامپزشک سگ و گربه به طور تخصصی مهارت داشته و شناخت کمتری نسبت به پرندگان و دیگر حیوانات دارد، پس به این نکته توجه داشته باشید.

داشتن کادری دلسوز و صبور​

از آنجایی که حیوانات خانگی مظلومیت بسیاری دارند و بدون آنکه کلامی بگویند به بیان احساساتشان می‌پردازند کادر بهترین دامپزشکی مرکز  تهران نیز باید با تمام دلسوزی و صبر خود به درمان، نگهداری و رسیدگی به حیوانات خانگی بپردازند. به همین دلیل نیز لازم است که علاوه بر بررسی شخصیت پزشک معالج یا همان دامپزشک، سایر کادر درمانی را نیز بررسی کنید و مطمئن شوید که با دلسوزی و صبر تمام به خدمت‌رسانی به حیوان خانگی شما می‌پردازند.

ویژگی‌های بیمارستان دامپزشکی و خدمات آن

علاقه به حیوانات در بیمارستان دامپزشکی

اولین مسئله‌ای که باید به عنوان ویژگی خوب بیمارستان دامپزشکی در تهران مدنظر داشته باشید علاقه به حیوانات است. طبیعی است که بدون علاقه قلبی به حیوانات نمی‌توان به آن‌ها محبت کرده و به درمانشان پرداخت. به خاطر داشته باشید که علاقه به حیوانات باعث می‌شود که پزشک با وجدان و هدف قوی‌تری به پیشرفت خود فکر کند و در نتیجه درست‌تر و بهتر به درمان حیوانات خانگی بپردازد.

معمولاً استرس و نگرانی حیوانات خانگی در بیمارستان دامپزشکی موجب آزار آن‌ها می‌شود. به همین دلیل هم علاقه و ابراز محبت دامپزشک و کادر درمانی موجب می‌شود که حیوان خانگی شما احساس آرامش بیشتری داشته باشد و بتواند در محیط استرس کمتری را تجربه کند. این موضوع می‌تواند تأثیر بسیار زیادی نیز در روند درمانی و تشخیصی و همین‌طور ویزیت حیوان خانگی شما داشته باشد.

ویژگی‌های بیمارستان دامپزشکی و خدمات آن
جهت مشاهده نمونه‌های درمان شده و نکات آموزشی از اینستاگرام بازدید نمایید.

@dorrin_pet_hospital

ویژگی‌های بیمارستان دامپزشکی و خدمات آنویژگی‌های بیمارستان دامپزشکی و خدمات آن

جهت مشاوره و رزرو وقت با بیمارستان دامپزشکی درین همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۱۳۰۵۳۹

۰۹۳۸۱۲۴۳۲۶۶

داشتن مدرک نظام پزشکی معتبر

لازم است که به سراغ بیمارستان دامپزشکی در تهران بروید که مدرک معتبر نظام پزشکی خود را از انجمن سلامت حیوانات دریافت کرده باشد. به همین دلیل نیز لازم است که قبل از انتخاب قطعی دامپزشک، در رابطه با تحصیلات و تجربیات او به خوبی تحقیق کنید و مطمئن شوید که او مورد تائید انجمن سلامت حیوانات قرار گرفته و می‌تواند با اعتبار کاری خود به درمان حیوانات خانگی بپردازد.

به خاطر داشته باشید که لزوماً کار کردن در درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های حیوانات خانگی به منزله اعتبار و تائید کار پزشک نیست، چراکه امروزه بسیاری از کلینیک‌های مشغول فعالیت، از اعضای انجمن سلامت حیوانات نیستند و در نتیجه مورد تائید آن‌ها نیز نخواهند بود.

داشتن تجهیزات درمانی کامل و به روز

به خاطر داشته باشید که بهترین کلینیک حیوانات  که به عنوان گزینه‌ای ایده آل شناخته می‌شود باید از تجهیزات و خدمات دامپزشکی بسیار خوبی برخوردار باشد. به همین دلیل نیز برخورداری از خدمات عکس‌برداری، سونوگرافی، دندان‌پزشکی، آزمایشگاه داخلی، پمپ تزریق وریدی، دستگاه فشارخون، کنترل فشار چشمی، توانایی ارسال نمونه به سایر متخصصین و... همه و همه مواردی هستند که باید در زمان انتخاب دامپزشکی در تهران مدنظر قرار دهید.

بهترین کلینیک دامپزشکی  باید از مهارت‌ها و دانش روز علم پزشکی و دامپزشکی مطلع باشد و بتواند با بهره‌گیری از جدیدترین امکانات به ویزیت، تشخیص و همین‌طور درمان بیماری‌های مختلف در حیوانات خانگی بپردازد. طبیعتاً انتظار می‌رود که بهترین درمانگاه دامپزشکی خیال شما را از بابت چنین موضوعاتی راحت کند.

ویژگی‌های بیمارستان دامپزشکی و خدمات آن

داشتن فضای آزاد برای تحرک حیوانات

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توانید در زمان انتخاب بیمارستان دامپزشکی در تهران مدنظر داشته باشید برخورداری از فضای آزاد است. طبیعی است که حیوانات خانگی نیاز دارند که تحرک داشته باشند و مقداری قدم بزنند. به همین دلیل نیز برخورداری از فضای آزاد برای تحرک موقت سگ و گربه مسئله بسیار مهمی خواهد بود.

ویژگی‌های بیمارستان دامپزشکی و خدمات آن

وجود پت شاپ در بیمارستان دامپزشکی

معمولاً کلینیک‌ها و مطب‌های دامپزشکی از پت شاپ و یا فروشگاهی نیز برای خرید وسایل مربوط به حیوانات خانگی دارند. به همین دلیل هم هست که شما می‌توانید با مراجعه به آن دامپزشکی با یک تیز چند نشان بزنید و وسایل موردنیاز حیوان خانگی‌تان را خریداری کنید. به همین دلیل هم بهتر است که به سراغ دامپزشکی‌هایی بروید که فروشگاه حیوانات خانگی هر چند کوچکی داشته باشند.

در دسترس بودن بیمارستان دامپزشکی از مناطق مختلف تهران

از دیگر ویژگی‌های خوب و مهم دامپزشکی در تهران برخورداری از دسترسی آزاد به همه نواحی است. نکته‌ای که وجود دارد آن است که در بسیاری از شرایط دامپزشکی‌ها تنها در حریم خصوصی خود فعالیت می‌کنند و در نتیجه نیز دسترسی خوبی به سایر نواحی ندارد. به همین دلیل نیز بهتر است که به کلی از خیر چنین دامپزشکی‌هایی بگذرید.

ارائه خدمات به صورت شبانه روزی

کلینیک دامپزشکی یا بیمارستان ها معمولا دارای بستری هستند که مخصوص نگه داری حیوانات بوده و این خدمت به صورت شبانه روزی به مشتریان عرضه می گردد همچنین ارسال عکس و فیلم از شرایط زندگی حیوان در پانسیون یکی دیگر از خدمات بیمارستان دامپزشکی به شمار می رود.

امکان ارائه خدمات در محل 

گاهی هم موضوع مربوط به حیوان خانگی شما نمی ‌شود و یک حیوان طفلکی در خیابان دچار حادثه و تصادف و ... شده و شما به ‌عنوان یک انسان نمی ‌توانید به‌راحتی از کنار حیوان زبان ‌بسته بگذرید، اما هم نمی ‌دانید که می ‌توانید او را تکان بدهید و هم ممکن است فرصت کافی برای رساندن به کلینیک نداشته باشید. در چنین مواقعی می ‌توانید به کمک‌ گرفتن از بیمارستان دامپزشکی فکر کنید و با استفاده از خدمات حضور دامپزشک در محل که بسیاری از بیمارستان‌ های حیوانات فراهم کرده‌ اند، جان موجود زنده را نجات بدهید.

خدمات مختلف یک بیمارستان دامپزشکی 

در ادامه با ما همراه باشید تا نکات و موارد مربوط به خدمات بیمارستان های دامپزشکی دارای مجوز نظام دامپزشکی  را مورد بررسی قرار دهیم.

اورژانس

گاهی اوقات مشکلات و بیماری های برای حبوانات پیش می آید که نیاز به رسیدگی سریع و در محل دارند در این مواقع اورژانس بیمارستان های دامپزشکی می توانند کمک کنند.

جراحی

جراحی یکی دیگر از خدمات دامپزشکی ها و مراکز درمانی حیوانات می باشد. عقیم سازی حیوانات خانگی و همینطور حیوانات خیابانی از جمله خدمات جراحی می باشد. جراحی های شکستگی استخوان حیوانات و ارتوپد ، جراحی داخلی  و چشم پزشکی و جراحی های چشم از مهارت های خاص ویژه دامپزشکی های معتبر است.

بخش داخلی

شاید انسان ها در مواجهه با بیماری های خفیف از درمان خانگی استفاده کنند و استراحت بپردازند اما توجه داشته باشید که برای درمان حیوانات نباید از درمان های خانگی استفاده کرد، زیرا اطلاعات کاملی ندارید و بهتر است معاینات توسط پزشک متخصص انجام شود.

بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی با استفاده از امکانات پیشرفته ابتدا بیماری حیوان را تشخیص داده و سپس نسبت به درمان آن اقدام می کنند و به تعبیری قلب یک بیمارستان تلقی می شود.

واکسیناسیون

یکی از مواردی که در سلامت سگ تاثیر دارد تزریق واکسن است. واکسیناسیون حیوانات نه تنها در سلامت حیوان بلکه در سلامت انسان تاثیر گذار است، نیمی از بیماری ها بین انسان و حیوان مشترک است، برای مثال اگر واکسن هاری برای سگ زده نشود و دندان های سگ با بدن انسان تماس پیدا کند این بیماری که بسیار کشنده است به راحتی انتقال پیدا می کند. در نتیجه به زمان بندی که بیمارستان دامپزشکی برای تزریق واکسن به حیوان مشخص می کند توجه داشته و به بیمارستان دامپزشکی مراجعه کنید.

دندانپزشکی

یکی از دردآور ترین بیماری ها، بیماری دهان و دندان است. برای درمان دندان حیوان می توانید به بیمارستان دامپزشکی مراجعه کرده و درمان صورت گیرد، همچنین برای زیبا شدن دندان حیوانات جرم گیری نیز انجام می شود.

مراقبت های ویژه

در کلینیک دامپزشکی مراقبت های ویژه توسط متخصصین این حوزه ارائه می گردد که با استفاده از این دوره ها حیوان خانگی می تواند مدت درمان خود را زیر نظر متخصصین به خوبی طی کند.

داروخانه

غذا، لوازم بازی، دارو و هر چیز دیگری که به حیوان خانگی مربوط باشد را میتوانید از داروخانه ای که در بیمارستان دامپزشکی قراردارد، تهیه نمایید.

 پانسیون و نگهداری حیوانات

در برخی مواقع صاحب حیوان به دلایل مختلف مانند سفر، مهمانی و غیره مجبور به تنها گذاشتن حیوان می شود، از آن جایی که تنها ماندن حیوانات گاهی عوارض بدی به همراه دارد، صاحبان حیوانات تصمیم میگیرند در این مواقع از پانسیون برای نگهداری حیوانات استفاده کنند.

پت شاپ

ویژگی های پت شاپ در بیمارستان های دامپزشکی بدین شرح است:

  • غذای خشک، کنسرو، سوپ و …برای سگ، گربه، جوندگان، پرندگان و خزندگان
  • وسایل نگهداری، حمل و نقل حیوانات
  • انواع خاک گربه و باکس‌های دفع فیلتردار
  • اسباب بازی‌های متنوع و اصلاح رفتاری
  • آرایشگاه و لوازم آرایشی و بهداشتی حیوانات
  • لباس های چهار فصل
  • لوسیون‌های ضد ریزش، پروتئینه، ضد انگل و شامپو
  • شن مخصوص پرندگان

بهترین بیمارستان دامپزشکی در تهران کدام است؟

انتخاب بیمارستان دامپزشکی خوب می‌تواند تاثیر مستقیم در سلامت حیوانات خانگی شما داشته باشد. دامپزشکی خوب در تهران به فاکتورهای بسیاری وابسته است، به طور کلی می‌توان گفت که اگر بیمارستانی تمام فاکتورهای گفته شده را داشته باشد، بیمارستان دامپزشکی خوبی به حساب می‌آید و می‌توانید به آن بیمارستان و کادر درمانی آن برای مداوای حیوانات خانگی خود اتکا کنید.

ویژگی‌های بیمارستان دامپزشکی و خدمات آن

بیمارستان دامپزشکی درین

حیوان سالم - انسان سالم - جامعه سالم

بزرگترین و مجهزترین مرکز تشخیص و درمان بیماری‌های حیوانات خانگی و پرندگان زینتی در شرق تهران

در محیطی زیبا و تخصصی به میزبانی شما مفتخریم

دارای گواهینامه ایزو ISO IWAI در زمینه دامپزشکی

یکی از بزرگترین اهداف بیمارستان درین یاری حامیان و دوستداران حیوانات بی پناه و کمک به درمان حیوانات حمایتی می‌باشد.

به همراه پت شاپ بزرگ

فروشگاه غذا، مکمل و لوازم جانبی حیوانات

- داخلی، جراحی، ریکاوری

- دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی

- آزمایشگاه، سرم تراپی

- ICU و مراقبت‌های ویژه

- طیور و پرندگان زینتی

- حیوانات خاص EXOTIC

- بخش بستری عمومی

- بخش بستری بیماری‌های خاص

- ویزیت و ارائه خدمات درمانی در محل

- اعزام آمبولانس، دامپزشک و کادر فنی

- حمل و جابجایی حیوانات

- درمان، واکسیناسیون، پانسمان و تزریقات

- کاشت میکروچیپ

- صدور شناسنامه و گواهی سلامت ویژه فرودگاه

- پانسیون و نگهداری حیوانات

- اصلاح، آرایش و شستشو

ویژگی‌های بیمارستان دامپزشکی و خدمات آن

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۱۳۰۵۳۹

 

۰۹۳۸۱۲۴۳۲۶۶

 

۰۲۱-۷۷۱۳۰۵۴۰

 

۰۲۱-۷۷۱۳۰۵۴۱

 

۰۲۱-۷۷۱۳۰۵۴۲

 

ویژگی‌های بیمارستان دامپزشکی و خدمات آن

جهت مشاهده نمونه‌های درمان شده و نکات آموزشی از اینستاگرام بازدید نمایید.

 

@dorrin_pet_hospital

 

ویژگی‌های بیمارستان دامپزشکی و خدمات آن

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب مراجعه کنید.

dorrinpethospital.com

 

ویژگی‌های بیمارستان دامپزشکی و خدمات آن

بزرگراه رسالت، بین چهارراه سرسبز و خیابان مدائن، پلاک ۵۸۴، ساختمان درین

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا خیرشان بدهد

    • بدون نام

      خوش به حال حیوونا ما توی شهرمان با ۱۰۰هزار نفر جمعیت سونو هم نداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج