جاباما
۱۲۲۴۹۵۶
۱۷۱۵
۱۷۱۵
پ

توصیف سرلشکر باقری از وضعیت سیاسی کشور

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در میانه آتش در منطقه غرب آسیا در یک کشتی امن، آرام و نجات‌بخش از ناامنی‌ها به سر می‌بریم. این نه تنها دستاورد کوچکی نیست که خود مقدمه و پیش‌نیاز هر گونه فعالیت اقتصادی، پیشرفت و توسعه زیرساخت‌ها و اقدامات فرهنگی، اجتماعی و اقدامات دیگر است که نیروهای مسلح با همکاری مردم آن را برقرار کرده‌اند.

فارس: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در میانه آتش در منطقه غرب آسیا در یک کشتی امن، آرام و نجات‌بخش از ناامنی‌ها به سر می‌بریم. این نه تنها دستاورد کوچکی نیست که خود مقدمه و پیش‌نیاز هر گونه فعالیت اقتصادی، پیشرفت و توسعه زیرساخت‌ها و اقدامات فرهنگی، اجتماعی و اقدامات دیگر است که نیروهای مسلح با همکاری مردم آن را برقرار کرده‌اند.

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در همایش پرچمداران دین و اندیشه که با حضور روحانیون شیعه و سنی استان کردستان در سالن شهدای روحانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و کردستان اظهار کرد: مسیر شهدا در کردستان نمونه روشنی از عجین شدن خون شیعه، سنی، کرد و سایر اقوام برای حفظ دین و میهن و سرفرازی ملت بود و تصویر روشنی برای آینده ما ترسیم کرده است.

وی با اشاره به اینکه جامعه روحانیون کردستان ۵۴ شهید گرانقدر را تقدیم انقلاب کردند، گفت: تمام روحانیون ولایی و انقلابی این استان هم قطعاً رهروان راه شهدا و منتظر گذر از چنین مسیر نورانی هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: مسیر شهادت در کردستان نمونه روشنی از عجین شدن خون شیعه و سنی، کرد و سایر اقوام کشور برای حفظ دین مبین اسلام، مهین اسلامی و عزت و سربلندیمان بوده و برای آینده کشور ترسیم کرده است.

باقری از برگزاری این مراسم تقدیر کرد و افزود: این گردهمایی و مراسم نمونه روشنی از وحدت، برادری، اخوت و هم‌افزایی و همراهی همه اقشار از هر مذهب و قومی در این سرزمین ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران بعد از قرن‌ها تحمل ظلم و ستم با رهبری امام راحل مردانه به میدان آمد و سرنوشت خود را از رژیم ستم‌شاهی سیاه پهلوی بازپس گرفت و به آزادی رسید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: دشمنان این ملت آزادی آنها را برنتافتد و بلافاصله در اقصی نقاط کشور و به ویژه این سرزمین بر امنیت مردم تاختند و مشکلات فراوانی را برای کشورمان ایجاد کردند.

باقری اذعان کرد: طی بیش از چهار دهه در ۴۰ و چند سال گذشته بارها و بارها این تجربه را داشته‌ایم که در هر مقطعی به روش و تاکتیکی با سرمایه‌گذاری عظیم و تحریک و توطئه تلاش کردند که وحدت، همدلی و برادری در این خطه مقدس را تبدیل به تفرقه و دشمنی کنند و منافع خود را با استثمار و چپاول ادامه دهند.

توصیف سرلشکر باقری از وضعیت سیاسی کشور

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج