adexo3
۱۳۵۴۸۳۹
۲۹۰۶۱۵
۲۹۰۶۱۵
پ

سفر به این کشور برای ایرانی‌ها بدون ویزا شد!

رییس نمایندگی بازرگانی سفارت روسیه در ایران از آغاز سفرهای بدون ویزای اولین گروه‌های گردشگری ایران به روسیه و بالعکس خبر داد.

ایسنا: رییس نمایندگی بازرگانی سفارت روسیه در ایران از آغاز سفرهای بدون ویزای اولین گروه‌های گردشگری ایران به روسیه و بالعکس خبر داد.

سفر به این کشور برای ایرانی‌ها بدون ویزا شد!

رستم ژیگانشین در دیدار با شهردار تبریز اظهار کرد: این سفرها نقش به سزایی در توسعه تعاملات و گسترش ارتباطات و در نهایت بهبود وضعیت گردشگری دارد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای تبریز در حوزه‌های مختلف تجاری و صنعتی، تصریح کرد: ظرفیت‌های تبریز بستر مناسبی برای توسعه روابط تجاری و صنعتی بین ایران و روسیه است.

 وی تصریح کرد: پیمان خواهر خواندگی شهرهای تبریز و قازان بستری مناسب برای ارتقا و گسترش سطح روابط تجاری و فرهنگی دو شهر است.

ژیگانشین اظهار کرد: فعالان بخش خصوصی و دولتی روسیه علاقمند به مشارکت و فعالیت در بازار ایران هستند. رییس نمایندگی بازرگانی سفارت روسیه در ایران پیوند خواهرخواندگی بین تبریز و قازان را بستری مناسب برای ارتقا سطح ارتباطات شهری، تجاری و فرهنگی طرفین خواند و با اشاره به برگزاری همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز، گفت: برای توسعه ارتباطات و جذب حداکثری سرمایه‌گذاری در همایش پیش رو، از شهرداران مراکز دو استان تاتارستان و باشقیرستان دعوت به عمل آید چون این شهرها از لحاظ صنتعی سرآمد هستند.

شهردار تبریز نیز در این دیدار با اشاره نقش کریدوری تجاری تبریز و آذربایجان شرقی به دلیل مجاورت جغرافیایی با کشورهای جمهوری آذربایجان، ترکیه و ارمنستان، خاطر نشان کرد: تبریز نقش به سزایی در مبادلات تجاری منطقه دارد و با گسترش روابط می توان کمک شایانی به افزایش مراودات تجاری و روسیه انجام داد.

یعقوب هوشیار با تشریح اقدامات عمرانی مدیریت شهری در دو سال اخیر، تصریح کرد: تبریز در حوزه اجرای پروژه‌های زیست محیطی، حمل و نقل، تاکسیرانی و هوشمندسازی شاهد پیشرفت‌های مطلوبی بوده به طوری که اقدامات ارزشمندی برای ارتقای زیرساخت‌های هوشمندسازی شهری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تبریز و آذربایجان شرقی از دیرباز فکر و رویکرد اقتصادی قوی داشته و این شهر کریدور ایران به اروپا بوده است، تصریح کرد: پتانسیل مطلوب صنعتی تبریز فرصت بی نظیری برای افزایش تعاملات صنعتی و تجاری میان تبریز و استان‌های روسیه است چرا که تبریز ظرفیت‌های متنوعی در حوزه‌های صنعتی، گردشگری، سرمایه گذاری و ... دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در پایان سخنان خود از فعالان اقتصادی و حوزه سرمایه‌گذاری و شهرداران شهرهای مهم روسیه برای حضور در همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ دعوت به عمل آورد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج