۱۳۹۵۰۰۱
۱۱ نظر
۷۴۷۲
۱۱ نظر
۷۴۷۲
پ

کاسبی نجومی آموزش و پرورش از آزمون استخدامی

با یک محاسبه ساده، مشخص می‌شود که این مجموعه بابت برگزاری این آزمون، نزدیک به ۴۰۰میلیارد تومان از داوطلبان برای ثبت‌نام دریافت کرده‌است. فرصت ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش‌و‌پرورش برای جذب‌ ۷۲ هزار نفر یک شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ به پایان رسید.

آخرین خبر: با یک محاسبه ساده، مشخص می‌شود که این مجموعه بابت برگزاری این آزمون، نزدیک به ۴۰۰میلیارد تومان از داوطلبان برای ثبت‌نام دریافت کرده‌است. فرصت ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش‌و‌پرورش برای جذب‌ ۷۲ هزار نفر یک شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ به پایان رسید.

کاسبی نجومی آموزش و پرورش از آزمون استخدامی

این در حالی است که وزیر آموزش و پرورش از استقبال بی‌سابقه از این آزمون استخدامی خبر داد و با اشاره به برگزاری این آزمون برای جذب معلم دوره ابتدایی، متوسطه و هنرستان گفت: «بیش از یک میلیون نفر در آزمون استخدامی وزارت آموزش‌و‌پرورش برای راهیابی به این مشاغل مهم و اثرگذار ثبت‌نام کردند که این آمار بی‌سابقه است.»

وی گفته است: «بیش از ۶۳۰ هزار نفر در گروه آموزگار ابتدایی و حدود ۳۸۰ هزارنفر برای گروه دبیری و هنرآموزی ثبت‌نام کردند که تاکنون چنین آماری نداشتیم». و اما… و اما نکته جالب در این ماجرا، هزینه ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش ۱۴۰۳ به مبلغ ۳۷۸ هزار تومان بود.

با توجه به آمارهای اعلام شده، در گروه ابتدایی بیش از ۶۳۰ هزار نفر و در گروه دبیری و هنر آموز بیش از ۳۸۰ هزار نفر ثبت نام کردند. به نظر می‌رسد که رقابت در این آزمون شدیدتر از هر آزمون استخدامی دیگری است.

در این آزمون استخدامی به صورت میانگین برای هر موقعیت شغلی آموزگاری ۲۲.۵ نفر و برای هر موقعیت شغلی دبیری و هنرآموز ۱۵ نفر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. این آزمون استخدامی برای رشته‌های شغلی آموزگاری در روز جمعه ۱۸ اسفندماه سال ۱۴۰۲ و برای رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در خور ذکر است که آموزش‌و‌پرورش اردیبهشت و مرداد امسال هم با برگزاری دو آزمون استخدامی برای جذب ۵۶هزار معلم اقدام کرد و گفته شده که آزمون‌های استخدامی برای جذب معلم پرورشی و سرایدار مدرسه هم به‌زودی برگزار خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      کجا ۷۲هزار نفر استان ما کلا ۱۸۰ نفره مابقی استانها زیاد نیست

    • ناشناس

      فکر می‌کنم آزمون ها مربوط به سازمان سنجش باشه

    • ناشناس

      بودجه وجودنداردوچاره ای هم نیست!!!!

    • بدون نام..

      دزدی ازجیب مردم.

    • ناشناس

      اخرش هر کی پارتی داشته باشه استخدام میشه یکی بانک یکی اموزش پرورش الکی پولتون و دور نریزید

      پاسخ ها

      • دانایی

        سال ۸۰ من توی همدان در رقابت با چند هزار نفر در آزمون استخدامی بانک تجارت شرکت کردم و در ۶ مرحله آزمون بالاترین امتیاز و نمره رو آوردم، نهایتا یک نفر که اصلا در آزمون شرکت نکرده بود ،سرکار رفت

    • ناشناس

      سازمان سنجش دکان باز کرده

    • ناشناس

      سازمان سنجش فقط میخواد کمبود بودجه شو حل کنه .بیشتر افراد که قبول هم میشن به بهانه های الکی تو گزینش های بعدی ردشون میکنند .یه جوری این آزمون ها فقط برای پر کردن جیب دولته .بعدش این همه استقبال از این آزمون که به قول خودتون رکورده نشانه بیکاری بیش از حد تحصیل کرده ها مونه که شما برای خودتون افتخار میدونید .به جای افتخار یه کمی خجالت بکشن مسئولان خیلی خوبه .هر سال به قول خودشون ۷۰ هزار نفر استخدام میکنند .یک میلیون ثبت نام .دوباره سال بعد یه آزمون جدید و پول جمع کردن جدید .

    • ناشناس

      به صورت غیر مستقیم و با دوز و کلک دست تو جیب مردم کردن

    • یک ایرانی

      این هم یک جور کاسبی هم پول درمی آورند وهم جونهای بیچا ره راامیدوار میکنند وپس از چندبار آزمون متوجه میشوندکه فقط افراد خودی رامی پزیرند وپول حقوق رااز همین ازمون ها درمی آورند

    • ناشناس

      بالاخره کسری بودجه اموزش و پرورش باید از جیب ملت جبران بشه دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج