اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۸۷۹
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

قتل فجیع شوهر با ضربات چاقو توسط زن جوان

زني شوهرش را وقتي در خواب بود به دليل اختلافات خانوادگي با ضربات چاقو به قتل رساند.

شرق: زني شوهرش را وقتي در خواب بود به دليل اختلافات خانوادگي با ضربات چاقو به قتل رساند.

ماموران پليس شهرستان ملاير روز سه‌شنبه هفته پيش، از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ در جريان وقوع نزاع در خانه‌اي مسكوني قرار گرفتند و وقتي به محل حادثه رسيدند مطلع شدند در اين درگيري زن و شوهري جوان زخمي شده و توسط والدين‌شان به بيمارستان انتقال يافته‌اند.

ماموران وقتي به بيمارستان رسيدند به تحقيق از پزشكان پرداختند و مطلع شدند مرد ۲۶‌ساله به نام ايمان قبل از رسيدن به مركز درماني جان باخته اما همسر ۲۱‌ساله او به نام نيلوفر مشكل خاصي ندارد و جراحات وي سطحي است.

نيلوفر وقتي تحت بازجويي قرار گرفت، گفت: «در خانه خوابيده بوديم كه ناگهان افرادي وارد منزل‌مان شدند و به من و شوهرم حمله كردند. آنها هر دومان را زخمي كردند و به سرعت پا به فرار گذاشتند. بعد از خروج آنها از خانه به زحمت توانستم همسايه‌ها را مطلع كنم.»

كارآگاهان جنايي كه رسيدگي به اين پرونده را برعهده گرفته بودند نسبت به صحت ادعاي زن جوان دچار ترديد شدند. به همين دليل به خانه وي رفتند و به بازرسي از آنجا پرداختند. شواهد نشان مي‌داد هيچ وسيله‌اي از اين منزل به سرقت نرفته است.

از سوي ديگر هيچ نشانه‌اي از اينكه مهاجمان به زور يا با شكستن در وارد شده‌اند وجود نداشت. همين سرنخ‌ها پليس را بيش از پيش به نيلوفر ظنين كرد و ماموران به بازجويي از فردي پرداختند كه مستاجر مقتول بود و در طبقه بالاي خانه او زندگي مي‌كرد.

اين شخص به ماموران گفت: «نيلوفر و شوهرش هميشه با هم دعوا مي‌كردند. روز حادثه هم صداي داد و فرياد آنها را شنيدم اما دعوا تمام شد و ديگر اتفاقي نيفتاد تا اينكه چند ساعت بعد فهميدم آنها مجروح شده‌اند. من هم با والدين آنها و پليس تماس گرفتم و موضوع را خبر دادم.»مستاجر مقتول گفت هيچ فرد غريبه‌اي را در خانه نديده و متوجه اتفاق مشكوكي نشده است.

در حالي‌كه تمامي نشانه‌ها دال بر اين بود كه نيلوفر شوهرش را قرباني كرده است، اين زن بعد از بهبود نسبي به پليس آگاهي منتقل شد و تحت بازجويي‌هاي تخصصي قرار گرفت. متهم كه همچنان سعي مي‌كرد قتل را به گردن مهاجمان ناشناس بيندازد وقتي نتوانست درباره مشخصات ظاهري اين اشخاص يا انگيزه و هدف آنان از كشتن ايمان توضيح بدهد در بن‌بست گرفتار شد و به شوهركشي اقرار كرد.

نيلوفر در اعترافاتش به كارآگاهان گفت: «من و ايمان از وقتي با هم ازدواج كرديم دچار اختلاف شديم. اوايل اختلافات ما شديد نبود اما روز به روز بيشتر و عميق‌تر مي‌شد و ما هميشه به دليل اختلاف نظر درباره هر موضوعي با هم دعوا مي‌كرديم تا اينكه شب حادثه نيز همين ماجرا تكرار شد و شوهرم حين دعوا من را به باد كتك گرفت البته من هم از خودم دفاع كردم. بعد از اينكه هر دو خسته شديم و دعوا تمام شد ايمان رفت كه بخوابد.

من از دست او به شدت عصباني بودم و مي‌خواستم هر طور كه شده انتقام بگيرم. براي همين به فكر قتل افتادم، به آشپزخانه رفتم، چاقويي برداشتم و با آن چند ضربه به شوهرم زدم. بعد براي اينكه كسي متوجه حقيقت نشود خودم را هم زخمي كردم و مدعي شدم غريبه‌ها به خانه‌مان حمله كرده‌اند.»بنا بر اين گزارش زن جوان در حال حاضر در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات از او ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • davood

      به به چه خبر خوبی هیشکی از این خبرا نداره .

      شما واقعاً خبراتون دسته اوله

      ( ازتون تعریف کردم تا چاپ بشه )

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج