۳۸۷۸۰۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

انفجار گلکسی S۷ در دست کاربر

در حال حاضر جریان انفجار گوشی‌های گلکسی نوت ۷ سامسونگ را از لحاظ مالی با مشکلات زیادی مواجه کرده است و به نظر می‌رسد که قرار نیست سامسونگ به این زودی‌ها رنگ و روی آرامش را ببیند.

وب سایت تک شات: در حال حاضر جریان انفجار گوشی‌های گلکسی نوت ۷ سامسونگ را از لحاظ مالی با مشکلات زیادی مواجه کرده است. این انفجارها اعتبار سامسونگ را نیز به شدت زیر سوال برده است اما به نظر می‌رسد که قرار نیست سامسونگ به این زودی‌ها رنگ و روی آرامش را ببیند.

انفجار گلکسی S7 در دست کاربر

علاوه بر انفجارهای متعدد گلکسی نوت ۷، مدتی قبل شنیدیم که یکی از مدل‌های گلکسی S۷ اج این شرکت نیز دچار آتش سوزی شده و اکنون نیز نوبت به یکی دیگر از پرچمداران سامسونگ برای پیوستن به این جریان رسیده است.

به گزارش روزنامه محلی The Sun در بریتانیا، یکی دیگر از گوشی‌های تولید شده توسط شرکت سامسونگ منفجر شده و این بار گلکسی S۷ بازیگر نقش اصلی بوده است. با توجه به اینکه از زمان عرضه گلکسیS۷ و گلکسی S۷ اج به بازار تا به امروز گزارشی مبنی بر انفجار این گوشی‌ها منتشر نشده است، همزمان شدن این دو انفجار جدید با حوادث مربوط به انفجار گلکسی نوت‌های ۷ بدشانسی سامسونگ است.

مطابق با این گزارش، Sara Crockett اواسط روز در یک رستوران حضور داشته و گوشی هوشمندش را در دست گرفته بوده است که ناگهان متوجه می‌شود گوشی در حال باد کردن، داغ شدن و دود کردن است. دوربین مدار بسته رستوران نیز این صحنه را فیلمبرداری کرده است. زمانی که سارا متوجه تغییر حجم گوشی و داغ شدن بیش از حد آن می‌شود، آن را به زمین می‌اندازد و در عرض چند ثانیه دود همه جا را می‌گیرد.

ظاهرا این گوشی در زمان انفجار در حال شارژ نبوده است و همین موضوع موجب تعجب سامسونگ شده است. کارشناسان سامسونگ در حال بررسی این موضوع هستند و تیم خدمات مشتریان سامسونگ نیز با این کاربر در تماس است.

انفجار گلکسی S7 در دست کاربر

انفجار گلکسی S7 در دست کاربر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سامسونگ نخرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج