جاباما
۱۲۱۵۶۰۱
۱۵۶۲
۱۵۶۲
پ

ماجراى مشت مرگبار همایون شجریان در رینگ

سرمربی سابق تیم ملی بوکس می‌گوید مربی باشگاهش بعد از مشت همایون شجریان مشکلی نداشته و این اتفاق در بوکس طبیعی است.

ورزش سه: ویدیویی از همایون شجریان در فضای مجازی وایرال شده که گویا او حریف تمرینی‌اش را با ضربات متوالی ناک اوت می‌کند و این فرد بعد از وارد شدن مشت‌های سریع از سوی خواننده مشهور ایرانی روی زمین می‌افتد. اما این فرد مربی همایون شجریان بوده که در باشگاه اکبر احدی، سرمربی سابق تیم ملی بوکس با شجریان کار می‌کند و در این صحنه نیز به اصطلاح بوکسورها در حال "میت گیری" برای شاگرد سرشناس خود بوده که برای لحظاتی از هوش می‌رود.

به گفته سرمربی سابق تیم ملی بوکس، شجریان حدود ۵ سالی است که در باشگاه او به‌صورت حرفه‌ای تمریناتش را دنبال می‌کند و از آمادگی بالایی هم برخوردار است. اکبر احدی در ابتدای گفت‌و‌گوی خود با "ورزش سه" درباره ویدیویی که در فضای مجازی ویرال شده، می‌گوید: «از این اتفاقات در بوکس زیاد رخ می‌دهد. در حین تمرین و بعد از زدن مشت، ممکن است یک نفر تعادل خودش را از دست بدهد. در این صحنه هم مربی باشگاه من که برای همایون شجریان میت گرفته بود، برای لحظاتی روی زمین افتاد و خیلی زود به حالت عادی برگشت. الان هم صحیح و سلامت در باشگاه است و دارد کارش را می‌کند.»

ماجراى مشت مرگبار همایون شجریان در رینگ

سرمربی سابق تیم ملی بوکس که بعد از این اتفاق بلافاصله بالای سرمربی شجریان و مربی‌اش حاضر شد، با ذکر جمله از قول رئیس قدیمی فدراسیون بوکس می‌گوید: «حاج آقا ناطق نوری همیشه می‌گفت کاری کنید که بوکس دیده شود؛ حتی اگر از ما بد بنویسند. ایشان می‌گفت دوست دارم صداوسیما بیشتر به بوکس بپردازد، حالا می‌خواهد از ما تعریف کند یا علیه ما بگوید. به نظر من هم این اتفاقی که در باشگاه من رخ داد، باعث شد حداقل برای چند روز هم شده بوکس بیشتر از قبل دیده شود و اتفاق خوبی است.»

احدی در خصوص سابقه همایون شجریان در بوکس هم توضیح داد: «فکر می‌کنم 5 سالی هست که همایون شجریان در باشگاه ما تمرین می‌کند. از نظر فنی هم خیلی کارش خوب است و حرف ندارد. با 46، 47 سال سن آمادگی بدنی خوبی هم دارد و با انگیزه تمرین می‌کند. خودم هم بارها با او تمرین کردم. البته این دست اتفاقاتی که فیلمش پخش شده، برای من هم رخ داده و تا به حال در تمرین با بوکسورهای مختلف ده‌ها بار مشت خوردم و دندانم هم شکسته.»

 
 

ماجراى مشت مرگبار همایون شجریان در رینگ

وی در پاسخ به این سوال که همایون شجریان به فکر رفتن روی رینگ مسابقه‌ای هم هست یا خیر، می‌گوید: «همایون اصلا برای مسابقه تمرین نمی‌کند. او به‌خاطر علاقه‌ای که به بوکس دارد و جذابیت این رشته به بوکس علاقه دارد. کار او چیز دیگری است و فقط برای تفریح بوکس کار می‌کند. البته که الان می‌بینیم بوکسورها هم بازیگر می‌شوند و احسان روزبهانی در یک فیلم بازی کرده است.»

سرمربی سابق تیم ملی بوکس در خصوص اینکه چه هنرمندان دیگری را در باشگاه‌های بوکس مشاهده کرده، می‌گوید: «خیلی‌ها هستند که به بوکس علاقه دارند و تمرین می‌کنند. مثلا من یوسف تیموری و حامد بهداد را می‌دانم که بوکس تمرین می‌کنند.»

ماجراى مشت مرگبار همایون شجریان در رینگ

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج