اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۰۳۲۷
۱۷۲۴
۱۷۲۴
پ

سیدصالحی: استرس از روی زاهدی برداشته شد

یک کارشناس فوتبال می‌گوید گل گهر شادابی سال‌های گذشته را نداشت و ترسو بازی کرد.

ایسنا: در آخرین دیدار هفته هفتم لیگ برتر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی توانست با یک گل از سد گل گهر بگذرد تا صدرجدول را از آن خود کند.

سید مهدی سیدصالحی درباره پیروزی شاگردان گل محمدی اظهار کرد: پرسپولیس در این بازی یک تغییر داشت و جای ریگی از سرلک استفاده کردند. آن‌ها بازی مالکانه‌ای داشتند و با سیستم ۱-۴-۱-۴ بازی کردند و در مقابل گل گهر ۲-۵-۳ بازی کردند و چشم به ضد حمله داشتند. پرسپولیس از ابتدا بازی را در اختیار گرفت و با گلزنی زاهدی نیمه اول بازی را با پیروزی پشت سرگذاشت.

سیدصالحی: استرس از روی زاهدی برداشته شد

گل‌گهر ترسو بازی کرد

او درباره نیمه دوم این دیدار گفت: پرسپولیس در نیمه دوم هم توانست کارهای ترکیبی انجام دهد اما با تعویض‌های اوزونیدیس، گل گهر کمی هجومی‌تر بازی و روند بهتری پیدا کرد اما در کل گل‌گهر آن کیفیت لازم را نداشت و ترسو بازی کرد. خستگی از دقیقه ۷۵ در پای بازیکنان مشهود بود و دلیل آن فشار مسابقات است.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره گلزنی شهاب زاهدی عنوان کرد: این‌ که ۵، ۶ بازی گل نزنید، استرس خاصی روی بازیکن ایجاد می‌کند. این گل روی زاهدی بسیار تاثیر مثبت خواهد داشت و او را از زیر فشار خارج می‌کند.

او درباره ضربه سر مهاجم گل گهر و توپی که بیرانوند از روی خط بیرون کشید، عنوان کرد: اگر این توپ اعلام می‌شد، شرایط فرق می‌کرد و در ادامه گل گهر می‌توانست از ضد حمله استفاده کند. احساس می‌کنم جای گیری کمک داور خوب نبود و این دلیل تشخیص اشتباهش بود. ما از نظر سخت افزاری و نرم افزاری رو به افول هستیم. هنوز داورای زیادی نداریم که کلاس VAR رفته باشند. این سیستم کار داوری را زیر ذره‌بین می‌برد و باعث پیشرفت داوران ما می‌شود.

سید صالحی همچنین اضافه کرد: گل گهر شادابی سال‌های گذشته را نداشت و خیلی ترسو بازی کرد. هماهنگی لازم را نداشتند و همین باعث شکستشان شد. این بازی در کل کیفیت لازم را نداشت و در نیمه دوم کارهای ترکیبی کمتری دیدیم اما به هر حال یحیی گل محمدی توانست بازی مالکانه‌ای انجام دهد و به خواسته‌اش برسد.

تعطیلی لیگ باعث افت تیم‌ها شد

او در رابطه با تعطیلی لیگ بیان کرد: این تعطیلی روی گل گهر خیلی تاثیر داشت و دیدید که شرایط به چه شکلی رقم خورد. حتی بازی‌های روز گذشته هم نشان داد کیفیت لازم در تیم‌ها وجود ندارد. این اتفاقی بود که به دلیل برنامه ریزی ضعیف لیگ افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج