adexo3
۱۸۵۲۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

اگر درباره بازیکنی تردید داری، تا ۶ بشمار!

پپ گواردیولا پس از صعود تیمش به مرحله فینال جام حذفی اسپانیا، اعتراف کرد که رسیدن به رئال مادرید در لالیگا کار دشواری است.

پانا: پپ گواردیولا پس از صعود تیمش به مرحله فینال جام حذفی اسپانیا، اعتراف کرد که رسیدن به رئال مادرید در لالیگا کار دشواری است.


به گزارش سایت رسمی بارسلونا، سرمربی بارسلونا از عملکرد تیم خود در بازی مقابل والنسیا و همچنین صعود به فینال جام حذفی اسپانیا خوشحال و راضی است.


گواردیولا پس از بازی اظهار داشت: ما در والنسیا بازی فوق العاده زیبایی را از خود به نمایش گذاشتیم و امروز هم آن بازی را دوباره تکرار کردیم و به پیروزی بزرگی دست یافتیم.


گواردیولا گفت: وقتی درباره حضور بازیکنی در ترکیب تیم مردد هستی، چون فکر می کنی خسته است، تا 5 یا 6 بشمار، و به این فکر کن که برخی افراد برای این رقابت ارزشی قائل نیستند. ما در چهار سال اخیر، سه بار به مرحله فینال جام حذفی راه یافته ایم. رسیدن به قهرمانی جام حذفی اسپانیا برای چهارمین بار موفقیت باشکوه و بی نظیری است.


برای بازی مقابل آتلتیکو خیلی هیجان زده هستیم. فکر می کنم بازی تماشایی بشود چرا که آتلتیک هم تیم قدرتمندی است و می داند چگونه از فرصت های به دست امده نهایت استفاده را بکند. آنها برای شکست ما به میدان خواهند آمد، همانگونه که ما برای پیروزی خواهیم جنگید. از اینکه بار دیگر توانستیم به فینال صعود کنیم خیلی خوشحال هستیم.


سرمربی تیم آبی اناری ها در پاسخ به این سوال که شاگردانش پس از این پیروزی چه احساسی دارند، گفت: آنها آرام و خوشحال هستند و می دانند که فاتح جام حذفی خواهند بود. کاری را انجام دادند که باید می کردند.


گواردیولا با تحسین عملکرد تیاگو گفت: تیاگو امشب فوق العاده عمل کرد. مثل یک مرد بازی کرد. جسورانه در پستی بازی کرد که به آن عادت نداشت. پینتو هم گلر کامل و بی نقصی است. با پاهایش عالی کار می کند. او در مدت چهار سال، سه بار در فینال حضور داشته و این نشان دهنده قدرت و شخصیت او است.


گوادیولا در خصوص موقعیت تیم در لالیگا گفت: طبیعی است که در جدول لالیگا از تیم قدرتمندی مثل رئال مادرید پایین تر قرار گرفته ایم. در موقعیت سختی قرار داریم. کار دشواری است که خودمان را به آنها برسانیم. باید با پیروزی های مداوم خود آنها را تحت فشار بگذاریم.


گواردیولا ضمن تشکر از هواداران گفت: من برابر هوادارانی که در این هوای سرد به نیوکمپ آمدند و به تشویق و حمایت تیم خود پرداختند، زانو می زنم. اگر شرایط آب و هوایی اجازه می داد، بدون شک مردم بیشتری برای تماشای بازی به استادیوم می آمدند. فدراسیون تصمیم می گیرد که بازی فینال کجا برگزار شود، فقط امیدوارم در استادیومی باشد که هواداران هر دو تیم بتوانند در آن حضور یابند و به تشویق تیم خود بپردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاران

      ایرن فقط قرمز پوشان !!!!!!
      اروپا فقط آبی اناری پوشان !!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج