اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۲۹۵۴
۷۷۹۱
۷۷۹۱
پ

چند نکته مهم برای طراحی جذابِ اتاق خواب

اتاق خواب محلی برای استراحت و آرامش هر خانه ای محسوب می شود. از این رو زیبایی دیزاین و دکوراسیون این قسمت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برترین‌ها: اتاق خواب محلی برای استراحت و آرامش هر خانه ای محسوب می شود. از این رو زیبایی دیزاین و دکوراسیون این قسمت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

چند نکته مهم برای طراحی جذابِ اتاق خواب

 شما باید از وسایل و اکسسوری هایی در چیدمان اتاق استفاده نمایید که ترکیب آن ها با یکدیگر فضایی دلپذیر و آرامش بخش را به وجود آورد. از آنجایی که تختخواب بخش اصلی هر اتاقی محسوب می شود، انتخاب یک روتختی فوق العاده و زیبا، بهترین گزینه برای جذابیت ظاهری اتاق می باشد. پس هنگام خرید انواع روتختی جدید و مناسب ترند روز باید به نکات مهم بسیاری توجه نمایید. در واقع شما با در نظر داشتن جزء به جزء ویژگی های این محصولات، می توانید بهترین انتخاب را برای زیبایی بیشتر اتاق و تخت خواب خود داشته باشید.

در ادامه این مطلب، اِلمان هایی که برای انتخاب بهتری روتختی ها باید در نظر بگیرید را بررسی می نماییم.

نکات مهم و کاربردی، برای خرید انواع روتختی

  • توجه به طرح، مدل و رنگ ها

همانطور که می دانید، تنوع روتختی ها در بازار مصرف بسیار بالا می باشد. و این امر موجب می شود تا هر فردی با هر سلیقه ای بتواند چند نمونه از این محصولات را انتخاب نماید. اما از آنجایی که انتخاب بین این همه تنوع ممکن است سخت باشد، باید ابتدا سبک مدنظر خود را انتخاب نمایید. سپس در بین مدل های آن دسته بندی، روتختی مناسب خود را خریداری نمایید.

  1. روتختی های طرح سنتی: افرادی که به طرح  و مدل های باستانی علاقه مند هستند، به راحتی می توانند از بین مدل های سنتی این محصولات، روتختی مدنظر خود را خریداری نمایند.

  2. خرید انواع روتختی اسپرت: روتختی اسپرت به محصولاتی گفته می شود که معمولا تک رنگ بوده و یا دارای طرح های جزئی و مینیمال هستند. و یا برخی مدل ها بدون طرح و ترکیب چند رنگ هستند. و تمام افراد در هر سن و سالی و با هر سلیقه ای می توانند از این محصولات خریداری نمایند.

  3. مدل های طرحدار: این سبک از روتختی ها معمولا دارای طرح های مختلف و شلوغ می باشند. افرادی که دارای دکوراسیون ساده اتاق خواب هستند، می توانند از این رو مدل ها برای ایجاد یک تغییر در ظاهر اتاق، خریداری نمایند.

  4. مدل های چاپی: امروزه به غیر از مدل های آماده، با پیشرفت تکنولوژی و وجود تکنیک های خاص مثل پیگمنت، امکان چاپ طرح های دلخواه روی پارچه انواع رو تختی وجود دارد.

  • توجه به کیفیت و جنس پارچه در خرید انواع روتختی

همانطور که می دانید، روتختی ها دارای تنوع بسیار بالایی می باشند. اما گاهی این تنوع بالا موجب می شود شما از توجه کافی به کیفیت آن ها غافل شوید.

چند نکته مهم برای طراحی جذابِ اتاق خواب

لازم است بدانید توجه به جنس پارچه و کیفیت روتختی امری بسیار مهم و ضروری است. زیرا این محصولات هنگام استراحت مورد استفاده قرار می گیرند و مستقیما با پوست بدن و سر شما در تماس هستند. و در صورتی که پارچه روتختی کیفیت لازم را نداشته باشد، موجب بروز جوش، آکنه، بیماری های پوستی و ریزش مو می شوید. پس قبل از انتخاب و خرید انواع روتختی حتما به این نکته توجه نمایید.

  • سایز های مختلف روتختی

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید انواع روتختی باید به آن توجه نمایید، سایزبندی این محصولات است. مشخص است که سرویس خواب های مختلف دارای اندازه های متفاوتی می باشند. از این رو قبل از خرید این محصولات حتما باید ابعاد سرویس خواب خود را به خاطر بسپارید. البته بدیهی است که تفاوت بین روتختی های تک نفره و روتختی های دونفره بسیار زیاد است. و تشخیص این دو محصول از یکدیگر کار ساده ای است. اما از آنجایی که سرویس خواب ها دارای ابعاد مختلفی می باشند، اگر شما بدون توجه به ابعاد محصولی را انتخاب نمایید، ممکن است برای تخت شما کوچک یا بزرگ باشد. برای مثال سرویس های تک نفره معمولا دارای دو سایز ( عرض ۹۰ و عرض ۱۲۰ ) هستند. و شما با توجه به این ابعاد باید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

ابعاد استاندارد سرویس خواب های مختلف به شرح زیر می باشد.

  1. سوپر ۱۸۰ سانتی: ۲۰۰*۱۸۰

  2. دو نفره ۱۶۰ سانتی: ۲۰۰*۱۶۰

  3. یک نفره ۱۲۰ سانتی: ۲۰۰*۱۲۰

  4. یک نفره ۹۰ سانتی: ۲۰۰*۹۰

  • قابلیت شست و شو برای خرید انواع روتختی

آخرین نکته ای که قبل از انتخاب نهایی محصول مورد نظرتان باید به آن توجه نمایید، قابلیت شست و شو روتختی ها می باشد. این محصولات دارای اجزا مختلفی از جمله: ملحفه، روبالشی، کاور تشک و کاور لحاف می باشند. و از آنجایی که با بدن شما در تماس است، به دلیل تعریق بدن، پارچه روتختی بوی ناخوشایندی می گیرد. از این رو هرچند وقت یکبار باید شسته شود. پس هنگام خرید انواع روتختی مدلی را انتخاب نمایید که شستشو آن راحت باشد. و پارچه آن مثل روز اول با کیفیت بماند.

چند نکته مهم برای طراحی جذابِ اتاق خواب

کلام آخر

همانطور که از مطالب فوق الذکر دریافتید، انواع رو تختی از مهم ترین محصولات دکوری برای زیبایی بیشتر اتاق خواب است. و از آنجایی که این محصولات دارای تنوع بسیاری هستند، برای انتخاب روتختی مناسب، برای خرید آن ها باید نکات مختلفی را در نظر گرفت. شما با توجه به نکاتی که در این مطلب بیان شد، بهترین انتخاب را خواهید داشت.

اگر قصد خرید انواع روتختی با بهترین کیفیت در انواع طرح و رنگ را دارید، می توانید با مراجعه به وب سایت اصلی فروشگاه روتختی اسامیس ایده آل، از تنوع بالای محصولات این مجموعه بهره مند شوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج